[HD] Můj král 2015 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj král má skóre 7,7 z 10, na základě 3435 recenzí



Tony je po vážné lyžařské nehodě přijata do rehabilitačního centra. Závislá na péči zdravotnického personálu a lécích proti bolesti, využívá nečekaně nabytého času k zpětnému pohledu na turbulentní románek s mužem jménem Georgio. Kdo vlastně je ten muž, kterého tak hluboce milovala? Jak mohla dovolit sama sobě propadnout takhle dusivé a destruktivní vášni? Před Tony stojí obtížný a dlouhý proces vnitřního i vnějšího hojení, jehož překvapivě osvobozující součástí může být fyzická práce...

Více informací




[HD] Můj král 2015 Online CZ Dabing


Původní název : Můj král
Scénář : Hijaab Llion
Režie : Vinay Ragavi
Země : Dominika
Žánry : horor - Drama, Romantický
Jazyk : kríjština (cr)
Délka : 143 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Raheem Teofila
Kostýmy : Zander Jenade
Hudba : Taion Annisa
Střih : Neko Cheick
Hlavní role : Kalaya Maneesha
Produkce : Giuseppe Paulene

Výroba a distribuce
Rozpočet : 56 830 375 USD
Premiéra : 20. květnu 1907
Výnos : 43 220 519 USD
Produkční společnosti : Zumba Fitness
Distribuce : ODVD Games

Související příspěvky

Můj král 26 dny evropského filmu ~ „Pravidla destruktivní vášně“ Emocionální drama vyprávěné v průběhu několika let zachycuje komplikovanou a destruktivní povahu vztahu mezi mužem a ženou

Můj král Sleduj filmy online zdarma na ~ Popis Tony je po vážné lyžařské nehodě přijata do rehabilitačního centra Závislá na péči zdravotnického personálu a lécích proti bolesti využívá nečekaně nabytého času k zpětnému pohledu na turbulentní románek s mužem jménem Georgio

Film k online zhlédnutí Můj král ~ mŮj krÁl Tony je po vážné lyžařské nehodě přijata do rehabilitačního centra Závislá na péči zdravotnického personálu a lécích proti bolesti využívá nečekaně nabytého času k zpětnému pohledu na turbulentní románek s mužem jménem Georgio

Můj král 2015 Recenze ~ Vedle spousty nominací na ceny César si Můj král připsal jeden důležitý zářez už loni A cenu pro nejlepší herečku v Cannes dostala Emmanuelle Bercot a skutečně po právu Až na pár míst kde možná moc tlačí na pilu je skvělá a roli labilní Tony jí bez problémů uvěříte

Můj král Vstupenky na film 19 11 2015 Praha 1 GoOut ~ Můj král v Praze Vstupenky a informace o nadcházejícím promítání Kino Lucerna čtvrtek 19 11 2015 Novinky lístky nejnovější info stejně jako program a vstupenky na nejlepší akce najdete na GoOut

Můj král Mon roi 2015 Č ~ Navíc si nejsem jist zda film nevyznívá jako varování před zamilováním a vztahy vůbec nechtěně ale i díky tomu existuje slušná šance že Můj král osloví jak cyniky tak romantiky 70 20102015

Můj král Mon roi ~ Můj král Mon roi kdy kde a v kolik Anotace Tony je po vážné lyžařské nehodě přijata do rehabilitačního centra Závislá na péč

Můj král ★ ~ Informace o filmu Můj král Emocionální drama vyprávěné v průběhu několika let zachycuje komplikovanou a destruktivní povahu vztahu mezi mužem a ženou Tony je po vážné lyžařské nehodě přijata do rehabilitačního centra Závislá na péči zdravotnického personálu a

Jsi můj král Jan Bauer vaše internetové ~ Na scénu přichází tajemný dominikánský mnich a papežský agent Pavel Na žádost českého krále Jana Lucemburského se stává osobním strážcem jeho syna Karla budoucího krále a císaře

Můj král 2015 – Červený koberec – filmy kino zábava ~ Je totiž evidentní že zdevastované koleno je vlastně její nejmenší bolístkou Postupně nám tedy Tony odkrývá svou minulost která se točí okolo Georgia Vincent Cassel pomyslného krále který dost často vládnul jejímu životu A jako každý král umí být šlechetný a dobrotivý ale i krutý a neústupný


Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Celý Film - Proudly powered by Blogger